ASSÅÅÅÅHH

Kollade nyss igenom Jame I HOPP OM ATT DOM SKULLE HA NÅN SORTS LÄNK/KÄLLA TILL LYRICSEN TILL DYNAMITE FLAVOUR MEN NEJ..... aja hittade nån öh lista över dom 50 popluäraste 'nya' banden, eller typ.....indie???? har ingen aning AHHAAH men inga direkt stora band var med utom Sadie AJAJAJAJA DET ÄR INTE DET JAG TÄNKTE SÄGA ENS. :S
Jag känner mig så jävla ALLVETANDE!!!! för när jag kollade igenom den där listan så var det typ ETT band som jag inte hört? ETT!?!?!? av FEMTIO=!=!?!?!?"?!"?""?!")="# VAD ÄR DET MED MIG... I och för sig ska jag inte säga att jag...gillar alla banden ens, dom flesta suger haha, men asså.....ändå..... <____<" OCH ÄNDÅ SÅ VAR STÖRRE DELEN AV LISTAN BAND SOM JAG INTE DIREKT SÄGER ATT AG LYSSNAR PÅ.. ASSÅ BLIR GALEN..... galen..




.....ja......




SÖTASTE KISSEN????????1+1?!?!?1+????
vill typ dö typ gosiplutt jahaja.
jävla cpkatt jag vill ha dig <3<3<33<3

PARTEEEYYYYH
Sötnosen heter: balle

zcccccc<vhlkvhslkvdh<lkhvlsLFHSLKDHVKLH om du hade en sån katt skulle jag flytta till bålsta och bo på gatan utanför ditt hus med en....filt:S<333

2009-08-27 @ 18:26:39
URL: http://ceo.blogg.se/

Skriv hääär :*

You are?
REMEMBERZ??

e-mailaddress:

LÄNKAAAAH

Biihhiih:

Trackback
RSS 2.0