とっととっと!!

HHEHEHEHEHEHE OJDÅ...



DÖR HAYATO ÄR SÅ SÖT?!?!?!?!!?!?!?!? VILL VARA SÅ SÖT NÄR JAG FNISSAR BÖGIGT(ja man ser att han fnissar bögigt, hela bilden bara SKRIKER bögigt fniss) VARFÖR KAN JAG INTE VARA DET??!?!?!


döööööööööööööööööööööööööööööööööööööör


gratis i ÄfTäRskått bögtjockisyumeru också....IT HAD TO BE SAID!!!!


langar väl en bild på kyo som jag gjorde idag på BILDNNNN som min läare blev missnöjd med för JAG SKA JU RITA ETT JÄVLA STILLEBEN!!!!!!! som är det absolut tråkigaste som finns förutom typ matte.



SER UT SOM ATT HAN SUGER AV EN DILDO<33333333


OK SKA LÄGGA ÖVER MASSA ZORO OCH MATENROU OPERA PÅ MIN MOBIL NU SEN....SPELA TOMBI????? VEM VET.

PÜZZZZ<3

PARTEEEYYYYH
Sötnosen heter: balle

KGDFSKDJHGKJ HATAR BILD MIMN LÄRARE SUGER ELLER NEJ HAN E BRA LITE MEN HAN BA

nu ska ni rita av mig=)

nu ska ni rita ett stilleben(?) =)

nu ska ni göra en färgskala=)

nu ska ni göra ett stilleben=)

nu ska ni rita av mig när jag suger på en..hahAHAHAHHaha nje usch men gud han är jobbigt jag kommer få ig i bild för typ gör aldrig de mans ka seriöst hahaHAHAHAHa.......

fin bilden(L)

2009-09-04 @ 07:32:15
URL: http://ceo.blogg.se/

Skriv hääär :*

You are?
REMEMBERZ??

e-mailaddress:

LÄNKAAAAH

Biihhiih:

Trackback
RSS 2.0